Anàlisi comparatiu d'anuncis de televisió
Requisits de compleció
Treball individual
Cal analitzar anuncis (mínim 2, màxim 4) del mateix producte o d'un producte similar, però de diferents èpoques, i comparar-los. Preferentment, emesos a la televisió espanyola i/o catalana. Elements que es poden analitzar:
- El grafisme (colors, textos...). Consulteu el mapa conceptual d'elements clau de la publicitat.
- El llenguatge cinematogràfic: plans, moviments de càmera (com en l'anàlisi d'una escena fet al trimestre anterior).
- A quin públic s'adreça l'anunci? (edat, gènere, poder adquisitiu...)
- Què es destaca del producte a vendre?
- Quins valors o idees s'associen al producte?
- A partir de la comparació dels anuncis, com diríeu que ha evolucionat la publicitat d'aquest producte al llarg del temps? Quins canvis socials, etc. queden reflectits en aquesta evolució?
Cal penjar un document pdf amb l'anàlisi escrit, captures de pantalla i enllaços a vídeos dels anuncis analitzats.
Exemples de productes: alimentació, cotxes, higiene personal, neteja de la llar, perfumeria, joguines, roba...
Darrera modificació: dimarts, 1 d’abril 2025, 11:49